کــــــاروان

کاروان رفت و تو در خواب و بیابان در پیش...

کــــــاروان

کاروان رفت و تو در خواب و بیابان در پیش...

کــــــاروان
اگر مقصد پرواز است قفس ویران بهتر ....
پرستویی که مقصد را در کوچ میابد از ویرانی لانه اش نمی هراسد ....
پرستو را با گرما عهدی است که هر بهار تازه می شود وطن پرستو بهار است ...
اگر بهار مهاجر است از پرستو مخواه که بماند...
مهاجر مقصد را در پرواز می بیند...
پس دل نمی بندد...
به قول شهیدمطهری:
مرد آنست که بتوانداز آنچه به او چسبیده است جداشود وهجرت کند.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۲۲

آقا سلامت می کنم

آقا سلامت می کنم جان را غلامت می کنم
این هستی ام قربان آن والا مقامت می کنم


آقا دلم قربان تو قربان آن احسان تو
من در پی فرمان تو هستی به نامت می کنم


ای مه لقا ای دلربا ای مهربان با وفا
ای سید آل عبا بی تو قیامت می کنم


من میشوم از خود رها از مال و جان وتن جدا
در راه تو جان را فدا با یک پیامت می کنم


دل راه حق پوید به تو ایمان خود جوید به تو
کمتر ز گل گوید به تو او را ملامت می کنم


آقا نبینم آه تو هستم چو خاک راه تو
من کار هر بدخواه تو سوی ندامت می کنم


آقا تو خوب و سروری آقا چقدر دل میبری
از تو به بیت رهبری اذن اقامت می کنم


ای نائب صاحب زمان ای سرور آزادگان
نذر و نیایش هر زمان بهر دوامت می کنم


گردم من از خود بی خبر ای مه لقا زیبا قمر
تا من نظر هر لحظه بر ماه تمامت می کنم


در تو هدایت دیده ام نور ولایت دیده ام
از حق صد آیت دیده ام وصف مدامت می کنم


دارد دلم سوی شما ای مهربان آشنا
بهر سلامت من دعا هر صبح و شامت می کنم


آقا بدانم قدر تو قربان ماه بدر تو
توصیف وسع صدر تو ای با کرامت می کنم


قربانت ای آرام جان ای راحت روح و روان
جانم فدای مهربان خلق و مرامت می کنم


همچون کبوتر بی دلم در کوی تو هست منزلم
پر می کشد سویت دلم من قصد بامت می کنم


سربازم و همراه تو جان بر کف درگاه تو
تا پای چان در راه تو من استقامت می کنم


من تا شهادت می روم هم با رشادت می روم
تا خرق عادت می روم وین با کلامت می کنم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۷
مهاجر

نظرات  (۲)

PT Sika Indonesia, a subsidiary of Sika AG, Headquartered in Baar, Switzerland, is a worldwide leader in construction chemical, construction industries such as transportation and inuusatrfctrre, power industry, water industry, manufacturing industry, commercial and residential buildings, ready mixed concrete and precast concrete production. Founded in 1910 and operates though a network of more than 72 [...] Go to Source: Technical Sales Engineer PT Sika Indonesia
۰۵ بهمن ۹۵ ، ۰۵:۲۸ free auto insurance
I’d must test with you here. Which is not one thing I usually do! I get pleasure from studying a publish that can make folks think. Also, thanks for permitting me to comment!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی