کــــــاروان

کاروان رفت و تو در خواب و بیابان در پیش...

کــــــاروان

کاروان رفت و تو در خواب و بیابان در پیش...

کــــــاروان
اگر مقصد پرواز است قفس ویران بهتر ....
پرستویی که مقصد را در کوچ میابد از ویرانی لانه اش نمی هراسد ....
پرستو را با گرما عهدی است که هر بهار تازه می شود وطن پرستو بهار است ...
اگر بهار مهاجر است از پرستو مخواه که بماند...
مهاجر مقصد را در پرواز می بیند...
پس دل نمی بندد...
به قول شهیدمطهری:
مرد آنست که بتوانداز آنچه به او چسبیده است جداشود وهجرت کند.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

امنیت کنونی جمهوری اسلامی ایران را مدیون سربازانی هستیم که با نام سربازان گم نام امام زمان(عج) زیر سایه پرچم سه رنگ کشور ایران در برابر توطئه ها و حملات شبانه روزی دشمنان نظام و انقلاب مراقب کشور و خاک مقدس آن هستند.

 

 

یکی از ضروری ترین نیازهای یک زندگی مطلوب و آرمانی نیاز به امنیت می باشد. امنیتی که جنبه های مختلفی دارد.امنیت فردی، امنیت خانواده،امنیت اجتماعی،امنیت ملی و …چند سالی هست که به حول قوه الهی در کشور ایران روز پانزدهم شعبان المعظم را که مصادف است با سالروز ولادت قطب عالم امکان حضرت صاحب الزمان ارواحنا فداه به نام روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است و همه ساله ملت شریف و شهید پرور ایران این روز را به سربازانی تبریک می گویند که نه نامی از آنها در هیچ جایی برده می شود و نه نشانی..!

سربازان گمنام امام زمان خدا قوت

 سربازان گمنام

فقط و فقط هرازگاهی خبردار می شویم که فلان تروریست دستگیر یا فلان محموله تسلیحاتی و یا عامل انتحاری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر و شناسایی شدند!

با این تفاسیر امروزه می توانیم برقراری امنیت را یکی از اساسی‌ترین وظایف حکومت‌ها بدانیم و مطمئنا امنیت کنونی جمهوری اسلامی ایران را مدیون سربازانی هستیم که با نام سربازان گم نام امام زمان(عج) زیر سایه پرچم سه رنگ کشور ایران در برابر توطئه ها و حملات شبانه روزی دشمنان نظام و انقلاب مراقب کشور و خاک مقدس آن هستند.

در این باره(امنیت) احادیث فراوانی هم از معصومین علیهم السلام بیان شده که به حدیثی از حضرت امام صادق علیه ‏السلام اشاره می کنم ، حضرت می فرمایند:

 پنج چیز است که هر کس یکى از آنها را نداشته باشد، همواره در زندگى‏اش کمبود دارد و کم خرد و دل نگران است:اول، تندرستى، دوم امنیت، سوم روزى فراوان، چهارم همراهِ همرأى. راوى پرسید: همراهِ همرأى کیست؟ امام فرمودند: همسر و فرزند و همنشین خوب و پنجم که در برگیرنده همه اینهاست، رفاه و آسایش است.

خصال ص ۲۸۴ ، ح۳۴

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۴
مهاجر

نظرات  (۱)

باسلام. قالب وب تون کمی مشکل داره. نصف مطالب دیده نمیشن.
پاسخ:

مشکل از قالب نبود

که حل شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی