کــــــاروان

کاروان رفت و تو در خواب و بیابان در پیش...

کــــــاروان

کاروان رفت و تو در خواب و بیابان در پیش...

کــــــاروان
اگر مقصد پرواز است قفس ویران بهتر ....
پرستویی که مقصد را در کوچ میابد از ویرانی لانه اش نمی هراسد ....
پرستو را با گرما عهدی است که هر بهار تازه می شود وطن پرستو بهار است ...
اگر بهار مهاجر است از پرستو مخواه که بماند...
مهاجر مقصد را در پرواز می بیند...
پس دل نمی بندد...
به قول شهیدمطهری:
مرد آنست که بتوانداز آنچه به او چسبیده است جداشود وهجرت کند.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
خبرآنلاین: حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در اولین نشست هماهنگی تشکل‌های اسلامی دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور افزود: همچنین بحث تفکیک دختر‌ها و پسر‌ها در دانشگاه‌‌ها جز در موارد ضروری باید در دستور کار قرار گیرد. در این زمینه بنده در جلسه‌ای در زمینه اسلامی کردن دانشگاه‌ها عنوان کردم که جز در موارد ضرورت، کلاس‌ها جدا برگزار شود و می‌توان تمهیداتی فراهم کرد تا صبح‌ها خانم‌ها و عصر‌ها آقایان در دانشگاه درس بخوانند.

خود را به خط سیاسی نفروشید

وی خطاب به تشکل‌های دانشجویی تاکید کرد: رنگ دینی را در تشکل‌ها پر رنگ کنید، کارهای فرهنگیتان ماندگار باشد، نماز را محور کارهای خود قرار دهید و با قرآن انس بگیرید. مراقب باشید که خود را به خط سیاسی نفروشید. همچنین موضع خود را حق قرار دهید و تحت تاثیر قرار نگیرید چرا که موضع‌گیری‌های سیاسی گاهی آدم را بی‌دین می‌کند.

رییس ستاد اقامه نماز کشور همچنین با تاکید بر تاثیر تعامل حضوری، خطاب به روسای دانشگاه‌ها تاکید کرد که روزی پنج دقیقه خصوصی با دانشجویان صحبت کنند چرا که اثر صحبت‌های خصوصی بسیار تاثیرگذار است.

ازدواج و نماز

آمار طلاق زیاد شده است که یکی از دلایل آن دیر ازدواج کردن است.

دوای غفلت را نماز و دوای شهوت را ازدواج عنوان کرد و گفت: اصل کارهای فرهنگی مربوط به ازدواج و نماز است و تمام فعالیت‌های فرهنگی باید صرف این دو موضوع شود.

نظام را ضعیف نکنید

قرائتی خطاب به دانشجویان با تاکید بر اینکه عیب‌های نظام را توجیه نکنید، نظام را تضعیف نکنید و آن را تکمیل کنید، تصریح کرد: هر چند در برخی جا‌ها نظام ضعف‌هایی دارد اما باید توجه داشت که این نظام با خون شهدا و همچنین تعداد زیادی جانباز و آزاده به دست آمده است و در واقع این نظام مفت به دست نیامده است.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۰۹
مهاجر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی