کــــــاروان

کاروان رفت و تو در خواب و بیابان در پیش...

کــــــاروان

کاروان رفت و تو در خواب و بیابان در پیش...

کــــــاروان
اگر مقصد پرواز است قفس ویران بهتر ....
پرستویی که مقصد را در کوچ میابد از ویرانی لانه اش نمی هراسد ....
پرستو را با گرما عهدی است که هر بهار تازه می شود وطن پرستو بهار است ...
اگر بهار مهاجر است از پرستو مخواه که بماند...
مهاجر مقصد را در پرواز می بیند...
پس دل نمی بندد...
به قول شهیدمطهری:
مرد آنست که بتوانداز آنچه به او چسبیده است جداشود وهجرت کند.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
۲۶ فروردين ۹۲ ، ۰۹:۰۵

حجاب یعنی...

وقتی زن باحجاب ،باوقار و متین گام بر میدارد و بدون ناز و عشوه سخن می گوید،درحقیقت با عمل خود پیام می دهدکه :

((من گل خوشبویی هستم که تنها به خانواده ام تعلّق دارم . با چادرم که چون خاری است از گُل وجودم محافظت میکنم

و چشم ناپاکان را کور و آنان را در اهداف شیطانیِشان نا امید می گردانم .

پوشش من خبر ازدلی روشن ،درونی پاک وایمانی قوی می دهد وهمچون  مرواریددر چادرصدف گونه ام جای گرفته ام .


در کلاس حفظ تقوا و شرف / دختران دُرّند و چادر چون صدف

حفظ چادر سد فحشا می شود / روسفیدی نزد زهرا می شود

حفظ چادر در سرای اقتدار / دختران را هست تاج افتخار

حفظ چادر زخمها را مرهم است / دست رد بر سینه نا محرم است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۶
مهاجر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی